بانک مرکزی پیرو انتشار گزارشی مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌ها اعلام کرد: روند اعطای تسهیلات به هموطنان گرامی در همه بانک‌ها، مطابق با ضوابط و مقررات جریان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
دولت روسیه اعلام کرد که بانک جی پی مورگان آمریکا این هفته انجام تراکنش‌های پرداخت برای بانک کشاورزی روسیه را متوقف کرده است.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.
طبق قانون مدنی ایران، مرد به‌موجب عقد نکاح موظف است به همسر خود نفقه پرداخت کند. البته در شرایطی ممکن است مرد معاف از پرداخت مهریه شود. آن هم در شرایطی است که زن طبق قانون ناشزه شناخته شده و در مقابل همسر خود تمکین نکند.
کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به حمایت از لیونل مسی ستاره آرژانتینی پرداخت و اذعان کرد که مردم بیش از حد از وی توقع دارند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اموال مقصر متوفی که برای اجرای احکام حقوقی این پرونده توقیف شده بود، به فروش رسید.
یک پایگاه خبری یمنی با انتشار گزارشی به دلایل مخالفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حزب الاصلاح یمن با توقف جنگ در این کشور پرداخت.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر باز بودن درهای صنعا به روی صلح، گفت که اولویت تلاش های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز علیه یمن است.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز به بیان دیدگاه خود از پشت پرده توقف مذاکرات رفع تحریم‌ها پرداخت.
رشت- تعداد زیادی از متقاضیان طرح ملی مسکن توان پرداخت مرحله اول تعهدات ساخت واحدهای مسکونی این طرح را ندارند و در این زمینه دولت و مجلس باید راهکار اساسی برای رفع این مشکل ارائه دهند.
هم تیمی ها و حتی رقبای امباپه به واسطه درخشش خیره کننده این بازیکن در جام جهانی، به تمجید از او پرداخته اند.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
نوشهر- فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان جزئیات تازه و جدیدی از توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ پرداخت.
نشریه «آبولا» پرتغال به تساوی ساپینتو و مورایس دو مربی پرتغالی در لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت.
فصل پنجم از باب سوم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۱۰۵ تا ۱۰۷ به موضوع "توقیف دادرسی و استرداد دعوا و دادخواست" پرداخته است.
جلسه وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، در خصوص توقف یا عدم توقف محاسبه خسارت تأخیر تأدیه وجه چک با صدور حکم اعسار از پرداخت محکوم‌به یا تقسیط آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ